תגובות רשמים והמלצות
לקריאה לחצו כאן
בראייתי, רק השמיים מהווים גבול בפני ארגון המתמקד בהצלחות ומעונין בכיבוש פסגות תוך שינוי המציאות העכשווית. זאת בתנאי אחד מרכזי: שהמשאב האנושי בארגון אותר, פותח, הוכשר וטופח. עובדים שבעי רצון החשים כי ארגונם השקיע בהם ופיתח אותם יעצימו את מוניטין הארגון, דבר שיסייע רבות למיתוג, לצמיחה ולהשגת המטרות הרצויות.
עברי הניהולי האישי רב השנים בשטח כמנהלת ישירה ומאמנת של צוותים ויחידים הינו עתיר קבלות והמלצות המעידות על הצלחה. הצלחה בהצמחה של עובדים בארגונים שבזכות הכוונה נכונה והכשרה מתאימה הרחיבו מסוגלותם האישית וחוללו שינויים משמעותיים.
נסיון תעסוקתי:שירות צבאי בחיל-האוויר 2004 – 1979, סיימתי בדרגת סגן אלוף
|
רקע השכלתי
|
2004 - היום: עבודה בשוק האזרחי
|
בין לקוחותיי:שופרסל, חברת גיחון ירושלים, נעמ"ת, נציבות שרות המדינה, טבע, בנק המזרחי, בנק הפועלים, בזק, משטרת ישראל, חיל האוויר, אוניברסיטה פתוחה "תפנית למנהלים".
|
ניהול ומנהיגות
הרחבת יכולת ההשפעה האישית של מנהלים בארגון, הנעת אנשים וצוותים ,הובלת תהליכי חניכה , משוב והערכת עובדים .
אינטליגנציה רגשית בניהול
אינטראקציה תוך אישית ובין אישית חיובית ,התמקדות במיגוון המיומנויות האישיות ההכרחיות לניהול עצמי המוביל לתוצאות מספקות בקריירה ובחיים .
ניהול המעבר מקריירה לקריירה או מקריירה לפרישה
התבוננות בהיבטים הנפשיים –רגשיים ובהיבטים הפרגמטיים –מעשיים ובעיקר עטיפת הפורש בתחושת ביטחון, תקווה ואופטימיות עם צאתו לדרך חדשה.
פסיכולוגיה חיובית ככלי לשגשוג אישי וארגוני
עקרונות הפסיכולוגיה החיובית ויישומיה בניהול ארגונים ואנשים. מהו אושר ,למה אושר כה רלוונטי בארגונים , בניהול אנשים,בשיפור ביצועים והקשר בין אושר ל FLOW (זרימה). סדנת זיהוי חוזקות אישיות ככלי ממריץ ומעצים עובדים ומנהלים בארגונים (עפ"י מודל בקינגהאם וקליפטון של גאלופ).
ניהול השרות הפנים ארגוני
הקשר בין אינטליגנציה רגשית למתן שרות מצוין אל מול לקוחות מאתגרים ,כיצד יוצרים שרות שהוא בגדר חוויה ללקוח, חשיבות "סגירת מעגלים " במתן שרות ללקוחות.
כל הנושאים מותאמים תמיד לצרכי הלקוח , עפ"י דרישותיו ומועברים הן באופן פרטני :
ייעוץ / אימון אישי , הן בצורת הרצאות בודדות / סדרת סדנאות קבוצתיות.
אשמח להרחיב בע"פ ולענות על שאלות נוספות,
יהודית שוורץ